Pembaca Setia

Saturday, November 26, 2011

sekali sayang, selamanya sayang.

Assalamualaikum semua..


Salam maal hijrah.
Perbanyak kan amalan.
Moga tahun baru ni lebih baik dr tahun sebelumnya.
Insya-Allah..


Okay, berbalik pd tajuk asal, aku sebak, sedih, kecewa bila org yg kita syg, tuduh kita bukan2. Ckp kita dgn si polan tu ade pape la, dgn si polan ni ade pape la.


haishh. Die xtau ke yg hati ni sket pun xpnh terlintas utk syg org lain? atau wat2 xtau?



Kalau org lain mungkin mudah utk syg kan seseorg dlm sekelip mata, tp tu bukan aku. sekali aku syg, selamanya tetap syg. mungkin ape yg terjadi skg menguji tahap kesetiaan, kejujuran, kesayangan ktorang. Tp nasi dh jd bubur. Segala yg terjadi ada hikmahnya. Cuma aku nk die tahu yg die satu2 nya lelaki yg terima baik buruk aku. yg memahami kegilaan aku. bila aku wat muka plg buruk, die akan ckp 'ni beruk ke manusia' tp last2 die pun join wat muka dgn aku. ye. aku gila. die lg gila. yg terima seadanya adik aku. kalau laki lain xtaula cmne. yg terima aku yg kuat mkn ni walaupun die selalu bising aku byk mkn tp aku tau die x serius bising2 tu. yg memahami aku seorg yg xbole wat due keje dlm satu mse. means kalau aku nk study, aku xbole nk msg2 sgt dgn die. tp npe skg die xphm dh?



Kalau nk ckp mmg byk sgt..



Muhammad Syakeir Fawwaz, anda lelaki pertama dlm hidup shaye. Apa yg berlaku skg mematangkan kita. Shaye perlukan seorang lelaki utk menjadi imam shaye dan anak2 shaye. Dan shaye mengharapkan lelaki itu adalah anda. Fahamilah ape yg shaye cuba sampaikan ni.


Ya Allah, berikan jalan yg terbaik utk kami.
Amin..



Kalau ade jodoh, x ke mana.

2 comments:

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...