Pembaca Setia

Wednesday, February 9, 2011

ragam kehidupan.

xtau la nape tbe2 nak tulis mcm ni. tbe2 muhasabah diri sendiri. tgk kehidupan manusia. macam2 orang dh aku jumpa. bile macam2 org aku jumpa, macam2 perangai la aku dpt tgk. manusia ni kadang2 mcm lalang pun ade aku tgk. ironik nya, sesorang tu bile time die x suke, kemain die kutuk n kalau boleh xnk tgk muke pun. tp bile time org yg die x suke tu wat baik sket, die ubah pkrn. mcm lalang la kan. kejap ke kiri. kejap ke kanan. time tu la die dok puji melambung n kalau bole nk tgk muke si polan tu ari2. hahaha. kelakar kan? so, bile manusie ni berubah, mule la ade yg wat question mark, 'kenapa manusie perlu berubah, bla bla' . haha.




so, sbnrnye nak ckp, sebelum ckp ape2, tgk kiri kanan sbb org sekeliling memerhatikan kita. sedar atau x sedar. ini peringatan utk diri aku sendiri jugak. ini sgt general. tiba2 terlintas utk aku tulis mende2 ni. hehe. so, tepuk dada tanya selera. bye!

No comments:

Post a Comment

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...