Pembaca Setia

Tuesday, August 23, 2011

we'll be missing you.

Assalamualaikum semua...



Harini sgt sedih sedih sedih.
okay bole nmpk sedihnya kann?huhu..

Kak ton nk blk indon dah kejap lg. kenape aku sdh ye? kenape?
sebab..ntah laaa. Dah terbiasaa die ade tiap2 ari aku bgn.
Okay yg bc entry ni mesti tertanya2 spe la kak ton ni.hehe. kak ton ni la yg tlg jge adk shayee since adk kck lg. now dah 13tahun keje dgn kami. Tp hal masak memasak mak mmg x bg kak ton masak. nk mkn, masak sndr.huhu

Aritu masa aku bgtau aku cuti 4bln, kemain lg die suke. Ari2 ade geng borak, geng bsg2 katenye.huuu.
I'll be missing you. dan medina pun mesti terasa bila kak ton xde.
dah xde yg nk ckp indon dgn ktorg. hahaha??
Ala sebulan je kak ton blk indon. dah2. *pujuk diri sndr.



Huuuuu. Speechless. Lpsni, aku akan totally jage adk n medina. Mampukah aku? =.=
Sedih glr. Nasib la ade Ikan aku yg tlg control kan emosi aku mlmtd. Thanks syg.
huhu.
So, lpsni aku akan jarang on9 dah. Bye2 fb, bye2 twitter, bye2 formspring, bye2 blog.
huhu +_+


Kak ton, take care. Sala sayangggggggggg Kak Ton.hee
SELAMAT HARI RAYA IN ADVANCE.
WE LOVE YOU.

No comments:

Post a Comment

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...