Pembaca Setia

Thursday, January 20, 2011

si montel.

tgk tajuk mesti terbayang budak kecik yg comel montel.haha
ye, die montel tp x sgt la but so cute!haha
arini aku kne masak utk dia.
pagi2 lagi lps solat subuh mak dh pesan.
"masak kan mee suah n sambal ikan bilis utk umairah"
aku dh lame x masak2 ni.
nak x nak masak la jugekkk.
aku lupe plak arini ari jumaat.
mak n abah akan blk utk mkn tghari.
matilah aku kan. aku msak speed giler.
mcm lipas kudung la aku msak. haha
lps dh siap masak mee suah, abah blk. trus g dapur tgk aku msak n amik pinggan. trus mkn! waaa. aku wat xtau jela.
malu beb klu x sdp.haha
lps tu mak plak amik pinggan.waaa.
mak tny abah,"sdp ke anak dara awk msak?"
abah ckp"bolela..".hahaha
mak pun rase.tbe2 mak ckp,"mak bole bg 95 dpd 100"
hahaha. xpyh nak suke sgt la sue!hahaa.
si montel tu pn ckp sdp tp sambal pds sket.
aku lupe.
bdk2 mne mkn pds sgt.


lps mkn. get ready nk g skola agame. mcm kita kck2 dlu.hehe



tu jelah aku nk update.xbole lame2.hehe




No comments:

Post a Comment

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...