Pembaca Setia

Thursday, November 25, 2010

the good old days ;'(

pernah x anda rasa kehilangan? pernah x anda rasa kerinduan dpd kehilangan itu? pernah x anda rasa kekesalan dpd kehilangan itu? pernah x anda rasa kekecewaan yg amat sgt dpd kehilangan itu? itulah yg terjadi pd saya skg ini.

saya kehilangan mereka. dpd kehilangan itu, saya rasa rindu pd mereka. rindu sgt2. ;'( dpd kehilangan itu, saya rasa menyesal sbb saya x wat yg terbaik semasa kami bersama. dpd kehilangan itu juga, saya rasa kecewa yg amat sgt dgn diri saya.

saya rindukan mereka....sebenarnya mcm ni..malam td, sebelum tdo, saya belek abis folder gambar dlm enset saya.. folder 'THE 11'. ok..kalau ada yg baca ni, mesti akan ckp, 'sudah2 la tu..'. tp bg saya, xde yg pernah sudah.. saya belek satu2..sambil tersenyum dan bersedih..saya rindukan suasana mcm ini..and then,saya pun tertdo..dan sedar x sedar, pukul 7 td saya terbangun. saya terus solat dan termenung lps tu.. saya rasa saya mimpikan mereka..btl ape org kata, bila kita mimpikan seseorang tu, bkn sebab rindukan org tu je, tp kita teringat2 org tu sebelum kita tdo..terbawak2 sampai ke mimpi...

hmm..saya rindu saat kami bergelak ketawa..saat kami bersama2 dulu..tp skg? bila saya fikir blk, byk khilaf nye saya..saya xnk salahkan org lain yg terserlah kekhilafannye, tp saya sedar akan diri saya..mungkin apa yg mereka ada skg ni adalah yg terbaik bg mereka..saya redha.. saya xmrh..ok, mule2 mmg mrh..sdh..lama2 saya muhasabah diri saya blk..mungkin itu adalah yg terbaik wat mereka..saya doakan kebahagiaan mereka..saya nk mereka tahu yg saya sygkan mereka..saya xsuka gaduh2..saya suka heart to heart kalau ada benda yg xkena..tp nak wat mcm mana..mmg dah xdpt diselamatkan juga...sebab saya tahu, kebahagiaan yg mereka kecapi skg adalah kebahagiaan yg mmg mereka inginkan...yg mereka xdpt bila bersama THE 11..sedihnya....

last but not least..saya harap sgt saya kekal dgn kawan2 rpt saya skg..saya xnk gaduh2..
Ya Allah..kuatkan hati kami..teguhkan iman kami dpd dipincang oleh hasutan syaitan..jadikan kami sekuat dan seteguh karang..amin..
skg saya harus move on!hehe..

No comments:

Post a Comment

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...