Pembaca Setia

Thursday, August 18, 2011

1001 rasa.


Assalamualaikum semua...


Okay, aku baru je blk dr klinik. Temankan kak ngah. Die batuk+selesema+mata merah menyala=kesiannn. Kat umah ni sume dh soksek soksek pastu mata berair. Termasuk lah shayeee.


Nak solat trawih mlmtd segan btl. Sket2 soksek soksek. Tp itu x menjejaskan keinginan aku nk trawih.huhu. Walaupun kat msjd tu mcm aku sorg je yg selsema, mcm aku sorg je yg bersin, tp bile blk umah, mcm jumpa geng. haha. baik besor sampai la ke kecik si Medina tu. Die dh mule achemm achemmm.heee. Kesian dia. Kak ton bising ckp Mak Lang cium2 Medina, tu yg dia achemm achemmm. Ala, nk wat cmne, Medina tu asek pgl2 Mak Lang je.huhuhuhu


Sebenarnye entry ni ditaip pd waktu pg kul 9 pagi. haaa pagi kan? selalu nye time camni lps sahur and solat subuh, mesti terbongkang blk sampai la kul 10 hahahaha. anak dara anak dara.


Tiba2 terigt kat Ikan shayee. Dia bz glerrrrr skg. Baru dia rasa mcmne aku rasa sem6 aritu haha. xbaik oh gelak. huhuhu. Dia nak blk minggu dpn tapiiii mcm xde harapan je nk jmp dia. Kuatkan hati kuatkan hati.huuu. Aritu terserempak dgn kwn baik, Shida masa kat msjd negeri. Borak punye borak, terigt ayat die yg xbole kalau bf jauh2 ni..huhuhu. Apa yg aku nk ckp, sblm aku jd bole cmni, aku pun pnh jd xbole jauh2 gakk. Mcm mak kucing hilang anaknye.huhu. Tp alah bisa, tegal biasa kan? Lama2 okay jee. Lps dh menangis tertonggeng, gelak terbalik, jd la cm skang nii. Nmpk je cmni, tp dlm hati Allah je yg tau. huhuhu


Okay la, syok sgt ni bercerita, padahal nk mengemas. Yelah, abg sedare nk wt kenduri kawen kat umah sini, so byk yg kena kemas. Okay sebut psl kenduri kawen, terigt konvo. Okay dah2. Nnt nangis pulak. Tabahkan hati ye Suhaila.

:))





me is thinking of you

3 comments:

  1. sue...cun la die pakai spek tu..i loike <3

    ReplyDelete
  2. haha mcm mata belalang je,khai kate cun. hehe
    *maluu*

    ReplyDelete
  3. mate belalang la cun,haha..siyes la cun,x tipu :)

    ReplyDelete

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...