Pembaca Setia

Sunday, June 26, 2011

Second Family Day of Hj Ahmad & Hjh Sapinah :D

Saya baru blk dr PD. Sgt penat tp sgt happy. Even mak n adik x g. termasuk medina. Tp tetap enjoy!huhu. 2 hari satu mlm sgt padat dgn aktiviti2 utk kami semua. Yg veteran pn join jgk ok.. sporting je!hehe. Disebabkan main game2 ni semua, kaki saya skt sgt2. Nk naik tangga pn ssh.huhu. Tp xpe. Saya mng!Hahaha. padahal dpt no.3 je.haha.


malam tu kami semua kumpul ramai2. Tgk slideshow gmbr2 lama. Tergelak2 semua. Dgn abg2 sedara yg mmg pandai menyakat. Abis pkck2 kena. Hahaha. Tiba2 ade pulak pencalonan anak cucu pemalu/pendiam. setiap keluarga ada sorang yg akan dicalonkan. Nak2 nme 'cik siti suhaila dr keluarga hj ibrahim' sila tampil ke hdpn utk mempertahankan diri anda. Adoiiihhh. Bersorak semua. Maluuuu sgt time tu. Nak tau saya ckp ape? 'assalamualaikum semua.. em, saya mmg pemalu orgnye. tp kalau kena dgn org nye, saya ok je'. hahahaha. Tah pape kann!hahaha. x pasal2 kena berucap kat dpn. Mcm nk pitam. Hahaha. Lepastu yg xbole lupa sgt time match gmbr artis ke sape2 la yg hampir serupa dgn mkck pkck, abg2 akak sedara. Abah saya mcm muka sorg pelakon hindustan tu. Ala lupa nme nye. Abg2 sedara sume jerit2. Hahaha. Happening glr. Pastu czn saya ckp muka saya mcm Camelia. Mmg dh selalu dgr dh sedara2 abah ckp cmtu. Tp confuse jgk sbnrnye, tang mne tah yg sme. Hahaha. pening. Hahaha.



Esok pg nye, kami semua bergambar. Kecoh glr la time tu. Yg carik anak hilang la, yg carik kamera la. adoi. mcm2. Overall mmg best sgt walaupun arwah atuk n nenek dh xde.. :( Al-Fatihah utk mereka...


































penat upload gmbr.. nk tgk lg kat fb saya ok? :)

No comments:

Post a Comment

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...