Pembaca Setia

Wednesday, May 11, 2011

mata S.




mata S? apekah? Hahaha. mata aku skg ni dh mcm mata S dah. asik nmpk duittttttt je. Hahaha. sebabnya, byk bnde aku nk beli. bkn sje2 nak menghabiskan duit tp disebabkan keuzuran brg2 itu sendiri. huhu. antara brg2 tersebut adalah:

..:> purse! (paling xbole blah bile purse aku dah tgl sehelai benang je yg akan memisahkan antara tmpt ltk duit kertas dgn tmpt ltk kad2 bgai tu) waaaa!!!

..:> beg! (beg coklat ksygnkuuu. yg slalu ak kendong g kelas, g mne2 je, i love that beg! di sbbkan beg tu satu2 nye beg coklat aku, aku kne ganti lain sbb aku suke beg coklat!) huuuuu!

..:> laptop case. (dh lme carik laptop case ni. even dgn zura pn, lme glr dh carik. dh jmp, duit tarak. padahal beli baju x hengatt!) Hahahahahaha

..:> last but not least, handphone. (ye.. handphone putih samsung saya tu dh lama menjadi sejarah. terpaksa pakai 'NOKIA TORCH' tu.) Hahahahahahahahahahaha



untuk melaksanakan impian yg jitu ini, kene lah keje!huhu. tp nk jge adk dulu.. emm.. keranamu adik, kak lang x kesah! :))

SAYANG ADIK!

No comments:

Post a Comment

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...