Pembaca Setia

Tuesday, May 3, 2011

Ketidaksedapan hati.

b, thanks bwk kuar td.. finally dpt bg b rse kek batik yg x seberapa tu..huhu.. sepanjang kuar td mmg seronok je. as usual.paling xbole blah bile b lari g kete pakse sue drive!hahaha. mmg la takut ok.hahaha..tp bile dh smpai ipb, rse berat ati sgt2 nk kuar dr kete. plus, b ckp something yg wat sue sedih glr..sue harap b selamat sampai rumah.. sue risau... :(

and nk naik tu terserempak dgn my bestie..saya xphm ape yg saya dh wat.. tbe2 keadaan jd tegang n dingin.. sgt sedih sbnrnye.. kalau saya ada wat slh ape2, saya mntk maap.. saya dpt msg bile sampai je kat bilik..saya xtau nk bls ape bile saya dpt msg tu, sbb on the spot trus laju je air mte kuar. sedih sgt3.. nk tau x, mse wat kek batik tu, saya teringat yg die ske kalau kek batik saya tu ade byk coklat.. saya tmbh bg byk sampai lembik!haha. asalkan die ske..huhu.. ape2 pun, wat la ape yg terbaik..saya pun mntk maap sbb xdpt jd kawan yg baik. selama 6 sem ni, saya mntk halal segala tunjuk ajar, segala perkongsian brg, segala2 nya lah. Hanya Allah yg dpt membalas klu ape yg saya wat x cukup memuaskan ati.. mntk maap sekali lg.. saya sayang kawan2 saya dan saya tau kawan2 saya tau saya sayang mereka.



3 comments:

  1. nak abis sem da ni......jangan la gado2.....
    setiap benda kat dunia ni ad jalan penyelasaiannye....
    cube la cakap baik2 dengan kawan tu.

    ReplyDelete
  2. xtaula.. xphm npe tbe2 nk mrh..xpela, mgkn sy bkn kwn yg baik utk die.its ok. :)

    ReplyDelete
  3. xla....mungkin dia ada masalah kot...
    mungkin masa dia memerlukan awak tp awk takde kot...
    sbb tu die marah2....jangan pikir nagatif ok??
    biar la orang cakap kita bukan kawan yg terbaik....
    janji kita da cube jadi yang terbaik untuk mereka....
    semua orang tak perfect..tp sekurang2nya kita cube menjadi seperfect yg mungkin.

    ReplyDelete

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...