Pembaca Setia

Saturday, December 25, 2010

seharian.


semalam satu hari saya busy.
busy sbb :

1-jumpa bestfriend saya. syafiqah nabila.
kami lunch sama2. lpstu jln2 sampai kul 2lbh.
lpstu die kena blk ofis. :(
sdh dlm hati tp tak nak la tunjuk. haha
atleast rindu terubat sikit. tp! lupa nk snap pic dgn dia!huhu
oleh itu, xde gambar dgn die.huhu :(


inilah bestfriend saya, syafiqah nabila. love her till death!

2-jumpa bestfriend saya jgk. wan nor syamila fasha.
ha. kan pjg nama die tu kan?haha
saya pgl dia, yayang yila. haha
tujuan dia nk jumpa saya adalah sbb nak mkn chicken chop fav kami berdua!hehe
mmg sedap hingga menjilat jari tau!
kami borak2, jln2, gelak2, lpstu x sedar dah kul 6 lbh.
time nk blk tu pn sdh jgk sbnrnye. tp mls nk tunjuk. gelak je lbh.haha
tp kali ni saya ada snap pic dgn dia.


inilah bestfriend saya, yayang yila. hehe. love her till death too!

mcm hari jumpa bestfriend sedunia je kan.hehe

mlm tu pulak, kami sekeluarga celeb ulangtahun perkahwinan mak abah yg ke 30.
lps solat mgrib je terus g baskin robbin amik kek.
kek dia punya lah nmpak sedap!
xsbr2 ni nk mkn.
tunggu abg saya n akk ipar saya sampai, then kami pun mkn!
tp kek tu dh cair.


nmpk x kek tu dh cair ? tp mak abah suka. tu yg pntg!hehe
apa2 pun, kami sgt bangga dgn mak abah.
kami adk beradik doakan kebahagiaan mak abah dan kita sekeluarga.
insyaallah!
mak abah, kami sayang mak abah! <3 <3 <3


happy anniversary! <3

No comments:

Post a Comment

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...